առ.1
Ստեղծագործությունից դուրս գրի՛ր քեզ դուր եկած հատվածը, մի քանի նախադասությամբ վերապտմի՛ր, հիմնավորի՛ր ընտրությունդ:
Նա ճաշասենյակում ետ ու առաջ էր քայլում,միջանցք էր դուրս գալիս և վախենում էր մենակությունից:
Նա այլևս չէր ուզում զսպել արցունքները,որ ցած էին հոսում նրա այտերով:Նա շրթունքների վրա զգում էր նրանց ջերմությունը:Խեղճ Տոնինո:Ընդամենը մի քանի ժամ առաջ նա հասկացավ,որ ուսուցիչն իրեն չի տեսնում և չի կարող գրատախտակի մոտ կանչել,իսկ հիմա նույնիսկ ուրախ կլիներ եթե օրագրում երկուս բերեր տուն . . . :
Տոնինոն մենակությունից սկսեց վախենալ:
Նա չէր ուզում զսպել իր արցյունքներին,որոնք ցած էին հոսում:Նա մի քանի ժամ առաջ իմացավ,որ ուսուցիչը չի տեսնում նրան,չի կարող կանչել գրատախտակի մոտ,բայց իր համար ավելի լավ էր լինել ինչպես բոլորը,և նաև դպրոցից գալ օրագրի մեջ երկուսով:
առ.2
Թվարկի՛ր հերոսներին՝ բնութագրելով նրանց:
Տոնինո-նա չարաճճի,զգացմունքներով
Պաոլա-նա հետաքրքրքասեր,բարի,հոգատար
Տոնինոի մայրիկ-անհանգստացող,բարեսիրտ
Տոնինոի հայրիկ-ջղայն,
Սպիտակ նեգր-ընկերասեր
առ.3
Դուրս գրի՛ր քո կարծիքով կարևոր միտք արտահայտող տողերը և մեկնաբանի՛ր:
Միշտլինել բոլորի հետևամեն ինչ միասին անել:Աշխարհում մենակությունից վատ բան չկա:
առ.4
Նամակ գրի՛ր Ջ. Ռոդարիին, որտեղ հայտնի՛ր քո կարծիքը գրքի վերաբերյալ:
Բարև ձեզ Ջաննի Ռոդարի:Ես ձեր հեքիաթներից շատ եմ կարդացել , և գիտեի , որ ձեր հեքիաթներից մեծ մեսը ծիծաղելի է , բայց, որ այսքան հետաքրքիր և ծիծաղելի … : Ես չգիտեի , որ դուք այսպիսի գրող եք:
առ.5
Ո՞ր հատվածներում ես քեզ նմանեցնում Տոնինոյին, հիշի՛ր որևէ դեպք և պատմի՛ր
Ես ինձ այդքան էլ չէ , բայց նմանեսնում եմ նրան:Ես նաման եմ նրան նրանով , որ ամեն դպրոց գալուց ես անհանգստանում եմ,և ուզում եմ դարնալ անտեսանելի: