Հունվարի 25
Ա. Կարդա՛ ,,Առականի,, բլոգի առակները և առանձնացրու.
1. Ամենահետաքրքիր առակը /ինչո՞ւ ես հետաքրիր համարում/:
Ամենահետաքրքիր առակը ` Կյանքի Ալեքսիրը
Որովհետև նրա կեսը երբ ես կարդացի այն ինձ շատ հետաքրքրեց:
2. Ամենազարմանալի առակը /ինչո՞ւ ես զարմանալի համարում/:
Ամենազարմանալին ` Կյանքի Ալեքսիրը
Որովհետև `այդպիսի բան չկա:Չկա այնպիսի բան,որ թողում է ,որ մարդիկ ընդմիշտ ապրեն:Մարդկանց կյանքը չափավոր է:Աշխարհում չկա մի բան,որը անվերջ է:
3. Ամենաանսպասելի ավարտ ունեցող առակը / ինչո՞ւ/:
Ամենաանսպասելի ավարտ ունեցող առակը `Հվանդասենյակում
Որովհետև ` ես չեի կարծում ,որ առակը այդպես կվերջանա:
4. Ամենաանբացատրելի առակը /ինչո՞ւ ես այդպես մտածում/ :
Ամենաանբացատրելի առակը ` Իրավունք որոշելու `,թէ ով ես դու
Որովհետև այդ առակը միքիչ խառն էր ինձ համար:ես չհասկացա այդ առակը:Բայց հետո մայրիկը բացատրեց ինձ առակը:
5. Քեզ ամենից շատ դուր եկած առակը /բացատրի՛ր ընտրությունդ/:
Ինձ ամենից շատը դուր եկավ ` Կյանքի Ալեքսիրը
Այն հետաքրքիր,զարմանալի մի առակ է:
Բ. Ինքդ հորինիր որևէ առակ և վերջում գրի՛ր քո առակի ասելիքը /խրատական մասը/:
Ա և Բ առաջադրանքները տեղադրեք բլոգում, հղումն ուղարկեք ինձ:
Հրաժարական
Երկու ընկերուհիներ են լինում:Մեկը այդքան էլ հարուստ չէր,բայց գնահատում էր այն ինչ ունի:Մյուսը չէր սիրում այն ինչ ուներ,միշտ ավելինն էր ուզում,հարուստ էր:Մեկի անունը Մարինե,մյուսինը Նարինե:Մարինեն ինչքան էլ ախքատ լիներ,նա հարուստ էր ` ,որովհետև նրա ընտանիքը,խելքը,ունեցվացքը իր հարստությունն է:Նարինեն փողով հարուստ էր ,իսկ ինչով ,որ հարուստ էր Մարինեն,Նարինեի համար դա ոչինչ էր:Մի օր Նարինեն հրաժարվեց ամենինչից,`նա չէր ուզում այն ինչ ուներ,ուզեց գտնել նոր ընտանիք,որը նրա բոլոր ցանկությոնները կկատարի:Նարինեն դարձավ թափառական:Մի օր նա հասկացավ և ասաց.
-Ես սխալ եմ վարվել,ես չեմ գնահատել այն ինչ ես ունեի:
Առակի ասելիքը առակի մեջ պարզ գրված է ` պետք է գնահատել այն ինչ ունես ,և սիրել այն:
Հունվարի 26
Կարդա՛ ,,Տերյանը` հիշողություններում,,:
Ա.Ի՞նչ էր ասում Թումանյանը Տերյանի բանաստեղծությունների մասին:
Հովհաննես Թումանյանը ասաց ,որ նրան շատ է դուր եկել Տերյանի բանաստեղծությունները:
Բ.Ո՞ր գրողներից էր ազդվել Տերյանը:
Նա ազդվել է ` վախոս: Ղ.Աղայանից, Շիրվազանդենից,Հ.Թումանյանից, Դ.Դեմիրճյանից և ուրիշներից:
Գ.Ըստ հիշողությունների բնութագրի՛ր Տերյանի, ինչպիսի մարդ էր նա/6-7 նախադասություն, տեղադրել բլոգում/:
Նա նման էր իր հորը ՝ սև, ներքին հրով վառ աչքեր, սուր հայացք,թուխ մազեր, ջղային կազմվածք:
Դ. Վահանի լեզուն բացվել էր, այլևս չէր քաշվում ինձնից:
Բացատրի՛ր մգեցված արտահայտությունը և փոխարինիր համարժեք այլ բառով:
լեզուն բացվել էր-ազատ խոսում էր
Վահանը , ազատ խոսում էր այլևս չէր քաշվում ինձնից:
Հունվարի 27
1. Նախադասությունները համառոտիր:
Երեկոյան քաղաքում մեծ իրարանցում սկսվեց:
Երեկոյան իրարանցում սկսվեց:
Մորաքրոջս ամուսինը ձեռնասուն մի թռչուն ուներ:
Մորաքրոջս ամուսինը թռչուն ուներ:
Արգելանոցում բուսական և կենդանական աշխարհը պահպանվում է:
?
Բլրակի մոտ գտնվող կանաչ թփերի մեջ ննջում է մի փոքրիկ թռչնակ:
Կանաչ թփերի մեջ ննջում է թռչնակ:
Պատռված հագուստով փոքրիկ աղջնակը կանգնեց նստած տեղից և զարմացած հայացքով նայեց մոտեցող մարդուն:
Աղջնակը կանգնեց և նայեց մոտեցող մարդուն:
2. Գրի՛ր կոչական պարունակող երեք նախադասություն, ուշադրություն դարձրու կետադրությանը:
Արա’մ,մի խաղա,այլ դաս արա:
Մարի’,հերիք է ծուլանաս,աշխատիր:
Փիրու’զ տատիկ,երբ ես խոստումդ կատարելու:
3. Տրված բառերը նախադասությունների մեջ գործածիր ուղիղ և փոխաբերական իմաստներով:
Ոսկի, սառը, լողալ, գիծ:
Մայրիկս ոսկուց թևնոց ունի:
Ես կարդացի հեքիաթ,որի անունը ` Ոսկե աշուն էր:
Բժիշկները պետք է սառնասիրտ լինեն:
Ես չգիտեմ լողալ:
Ժլատ մարդիկ փողի մեջ լողում են:
Ուղիղ գիծը կարելի է գծել քանոնով:
Եթե դուք ունեք բողքներ ,կամ առաջարկներ ,խնդրում ենք զանգահարել Թեժ գիծ:
-
Տրված բառերին ավելացրու բայական վերջավորություններ /ել, ալ/ և դարձրու բայեր/որ գործողություն ցույց տան/:
Բժիշկ, դեղին, ծաղիկ, անձրև, մեծ, սեր, երազ:
Բժիշկ-բուժել
Դեղին-դեղնել
Ծաղիկ-ծաղկել
Անձրև-անձրևել
Մեծ-մեծանալ
Սեր-սիրել
Երազ-երազել
- Գրի՛ր շարադրություն ,,Տերևը,, վերնագրով:/Տեղադրե՛ք բլոգում/
Տերև
Տերևները տարբեր գույների են:Օրինակ ` կանաչ,կարմիր,ոսկեգույն,գազարագույն:Տերևները ծառերի և այլ բույսերի վրա են աճում:Մի քանի մարդիկ կարծում են ,որ տերևը ծառի շորն է,իսկ առանց նրա ծառը կմրսի,մերկ կլինի:Եղանակներից միայն ձմռանն է ,որ տերևներ չկան:Ձմռանը ցուրտ է և քամոտ:Քամին տանում է տերևներին աշնանը:Տերևը ինչպես նաև ծառը մեզ թթվածին են տալիս:Տերևը բնության մի փոքրիկ բայց գեղեցիկ մասն է:
Հունվարի 28
Հետաքրքիր պատումի տեսքով/10 նախադասություն/ ներկայացրու, թե քո ընտանիքի անդամները, ոչ սեբաստացի ընկերներդ ինչպես և ինչքանով են օգտագործում /օգտագործում են, թե՝ ոչ/ մեդիատեխնոլոգիաները իրենց կյանքում, առօրյայում: Աշխատանքը կատարիր ոչ սեբաստացի ընկերներիցդ որևէ մեկի հետ: /Տեղադրեք բլոգում, ինձ ուղարկեք հղումը/:
Իմ քույրիկ Շուշանիկը
Նա սիրում է օգտագործել հեռախոս,համակարգիչ և հեռուստացույց:
Հեռախոս-Նա սիրում է սելֆիներ անել,նկարվել:Սիրում է երգ լսել հեռախոսով:Սիրում է նաև խաղեր խաղալ,հաղորդագրություններ գրել:
Հեռուստացույց-Քույրիկս սիրում է դիտել ֆիլմեր:Սերիալներ `Շանթ,Atv, Արմենիա TV հեռուստաընկերություններով է դիտում:Երգ սիրում է լսել ` Դար 21-ով:
Համակարգիչ-Շուշանիկը սիրում է մտնել սոցիալական կայքեր,այդ կայքերով թեստեր անել ,նորություն կարդալ,տեսնել ընկերների նոր գրառումները և խաղալ խաղեր:
Հունվարի 29
5-րդ դասարան
Կարդա՛ Ռոդարիի ,,Այն մասին, թե ինչպես Ջովանինոն որոշեց ձեռք տալ թագավորի քթին,,հեքիաթը:
1. Բնութագրի՛ր Ջովանինոյին
Ջովանինոն շատ հետաքրքիր և յուրօրինակ մարդ է:
2. Քո կարծիքով ինչո՞ւ մի շարք պաշտոնյաներ քթին ձեռք տալը դարձրին բարևելու միջոց:
Իմ կարծիքով երևի նրանք այդպես որոշեցին,որովհետև դա անսովոր էր,ուզեցին նոր բան փորձել երևի:
3. Ի՞նչ ես մտածում Ջովանինոյի որոշման մասին:
Այդ միտքը ` անսովոր,յուրօրնակ,տարօրինակ և հետաքրքիր միտք էր:
4. Վերականգնի՛ր ասացվածքները:
Գյուղ կանգնի գերան կկոտրի:
Ասա ընկերդ ով է ասեմ դու ով ես:
Շան անունը տուր փայտը վերցրու ձեռքդ:
- Գրի՛ր երկու բառ, առաջինում գունդ բառը լինի առաջին բաղադրիչ, երկրորդում՝երկրորդ բաղադրիչ
գնդախաղ,գնդակ-երկրագունդ,մսագունդ