Առցանց ուսուցում,Մայրենի-3-րդ շաբաթ

Հունվարի 25
Ա. Կարդա՛ ,,Առականի,, բլոգի առակները և առանձնացրու.
1. Ամենահետաքրքիր առակը /ինչո՞ւ ես հետաքրիր համարում/:

Ամենահետաքրքիր առակը ` Կյանքի Ալեքսիրը

Որովհետև նրա կեսը երբ ես կարդացի այն ինձ շատ հետաքրքրեց:
2. Ամենազարմանալի առակը /ինչո՞ւ ես զարմանալի համարում/:

Ամենազարմանալին ` Կյանքի Ալեքսիրը

Որովհետև `այդպիսի բան չկա:Չկա այնպիսի բան,որ թողում է ,որ մարդիկ ընդմիշտ ապրեն:Մարդկանց կյանքը չափավոր է:Աշխարհում չկա մի բան,որը անվերջ է:
3. Ամենաանսպասելի ավարտ ունեցող առակը / ինչո՞ւ/:

Ամենաանսպասելի ավարտ ունեցող առակը `Հվանդասենյակում

Որովհետև ` ես չեի կարծում ,որ առակը այդպես կվերջանա:
4.  Ամենաանբացատրելի առակը /ինչո՞ւ ես այդպես մտածում/ :

Ամենաանբացատրելի առակը ` Իրավունք որոշելու `,թէ ով ես դու

Որովհետև այդ առակը միքիչ խառն էր ինձ համար:ես չհասկացա այդ առակը:Բայց հետո մայրիկը բացատրեց ինձ առակը:
5.  Քեզ ամենից շատ դուր եկած առակը /բացատրի՛ր ընտրությունդ/:
Ինձ ամենից շատը դուր եկավ ` Կյանքի Ալեքսիրը

Այն հետաքրքիր,զարմանալի մի առակ է:
Բ. Ինքդ հորինիր որևէ առակ և վերջում գրի՛ր քո առակի ասելիքը /խրատական մասը/:
Ա և Բ առաջադրանքները տեղադրեք բլոգում, հղումն ուղարկեք ինձ:
Հրաժարական

 

Երկու ընկերուհիներ են լինում:Մեկը այդքան էլ հարուստ չէր,բայց գնահատում էր այն ինչ ունի:Մյուսը չէր սիրում այն ինչ ուներ,միշտ ավելինն էր ուզում,հարուստ էր:Մեկի անունը Մարինե,մյուսինը Նարինե:Մարինեն ինչքան էլ ախքատ լիներ,նա հարուստ էր ` ,որովհետև նրա ընտանիքը,խելքը,ունեցվացքը իր հարստությունն է:Նարինեն փողով հարուստ էր ,իսկ ինչով ,որ հարուստ էր Մարինեն,Նարինեի համար դա ոչինչ էր:Մի օր Նարինեն հրաժարվեց ամենինչից,`նա չէր ուզում այն ինչ ուներ,ուզեց գտնել նոր ընտանիք,որը նրա բոլոր ցանկությոնները կկատարի:Նարինեն դարձավ թափառական:Մի օր նա հասկացավ և ասաց.

-Ես սխալ եմ վարվել,ես չեմ գնահատել այն ինչ ես ունեի:

 

Առակի ասելիքը առակի մեջ պարզ գրված է ` պետք է գնահատել այն ինչ ունես ,և սիրել այն:

Հունվարի 26
Կարդա՛ ,,Տերյանը` հիշողություններում,,: 
Ա.Ի՞նչ էր ասում Թումանյանը Տերյանի բանաստեղծությունների մասին:

Հովհաննես Թումանյանը ասաց ,որ նրան շատ է դուր եկել Տերյանի բանաստեղծությունները:
Բ.Ո՞ր գրողներից էր ազդվել Տերյանը:

Նա ազդվել է ` վախոս: Ղ.Աղայանից, Շիրվազանդենից,Հ.Թումանյանից, Դ.Դեմիրճյանից և ուրիշներից:
Գ.Ըստ հիշողությունների բնութագրի՛ր Տերյանի, ինչպիսի մարդ էր նա/6-7 նախադասություն, տեղադրել բլոգում/:

Նա նման էր իր հորը  ՝ սև, ներքին հրով վառ աչքեր, սուր հայացք,թուխ մազեր, ջղային կազմվածք:
Դ. Վահանի լեզուն բացվել էր, այլևս չէր քաշվում ինձնից:
Բացատրի՛ր մգեցված արտահայտությունը և փոխարինիր համարժեք այլ բառով:

լեզուն բացվել էր-ազատ խոսում էր

Վահանը , ազատ խոսում էր այլևս չէր քաշվում ինձնից:

Հունվարի 27
1. Նախադասությունները համառոտիր:
Երեկոյան քաղաքում մեծ իրարանցում սկսվեց:

Երեկոյան իրարանցում սկսվեց:

 

 
Մորաքրոջս ամուսինը ձեռնասուն մի թռչուն ուներ:

Մորաքրոջս ամուսինը թռչուն ուներ:
Արգելանոցում բուսական և կենդանական աշխարհը պահպանվում է:

?

 

Բլրակի մոտ գտնվող կանաչ թփերի մեջ ննջում է մի փոքրիկ թռչնակ:

Կանաչ թփերի մեջ ննջում է  թռչնակ:
Պատռված հագուստով փոքրիկ աղջնակը կանգնեց նստած տեղից և զարմացած հայացքով նայեց մոտեցող մարդուն:

Աղջնակը կանգնեց և նայեց մոտեցող մարդուն:

2. Գրի՛ր կոչական պարունակող երեք նախադասություն, ուշադրություն դարձրու կետադրությանը:

Արա’մ,մի խաղա,այլ դաս արա:

Մարի’,հերիք է ծուլանաս,աշխատիր:

Փիրու’զ տատիկ,երբ ես խոստումդ կատարելու:

3. Տրված բառերը նախադասությունների մեջ գործածիր ուղիղ և փոխաբերական իմաստներով:
Ոսկի, սառը, լողալ, գիծ:
Մայրիկս ոսկուց թևնոց ունի:

Ես կարդացի հեքիաթ,որի անունը ` Ոսկե աշուն էր:

 

Բժիշկները պետք է սառնասիրտ լինեն:

 

Ես չգիտեմ լողալ:

Ժլատ մարդիկ փողի մեջ լողում են:

 

Ուղիղ գիծը կարելի է գծել քանոնով:

Եթե դուք ունեք բողքներ ,կամ առաջարկներ ,խնդրում ենք զանգահարել Թեժ գիծ:

  1. Տրված բառերին ավելացրու բայական վերջավորություններ /ել, ալ/ և դարձրու բայեր/որ գործողություն ցույց տան/:
    Բժիշկ, դեղին, ծաղիկ, անձրև, մեծ, սեր, երազ:

 

Բժիշկ-բուժել

Դեղին-դեղնել

Ծաղիկ-ծաղկել

Անձրև-անձրևել

Մեծ-մեծանալ

Սեր-սիրել

Երազ-երազել

 

 

 

  1.  Գրի՛ր շարադրություն ,,Տերևը,, վերնագրով:/Տեղադրե՛ք բլոգում/

Տերև

 

Տերևները տարբեր գույների են:Օրինակ ` կանաչ,կարմիր,ոսկեգույն,գազարագույն:Տերևները ծառերի և այլ բույսերի վրա են աճում:Մի քանի մարդիկ կարծում են ,որ տերևը ծառի շորն է,իսկ առանց նրա ծառը կմրսի,մերկ կլինի:Եղանակներից միայն ձմռանն է ,որ տերևներ չկան:Ձմռանը ցուրտ է և քամոտ:Քամին տանում է տերևներին աշնանը:Տերևը ինչպես նաև ծառը մեզ թթվածին են տալիս:Տերևը բնության մի փոքրիկ բայց գեղեցիկ մասն է:

 

Հունվարի 28
Հետաքրքիր պատումի տեսքով/10 նախադասություն/  ներկայացրու, թե քո ընտանիքի անդամները, ոչ սեբաստացի ընկերներդ ինչպես և ինչքանով են օգտագործում /օգտագործում են, թե՝ ոչ/ մեդիատեխնոլոգիաները իրենց կյանքում, առօրյայում: Աշխատանքը կատարիր ոչ սեբաստացի ընկերներիցդ որևէ մեկի հետ: /Տեղադրեք բլոգում, ինձ ուղարկեք հղումը/:
Իմ քույրիկ Շուշանիկը

Նա սիրում է օգտագործել հեռախոս,համակարգիչ և հեռուստացույց:

 

Հեռախոս-Նա սիրում է սելֆիներ անել,նկարվել:Սիրում է  երգ լսել հեռախոսով:Սիրում է նաև խաղեր խաղալ,հաղորդագրություններ գրել:

 

Հեռուստացույց-Քույրիկս սիրում է դիտել ֆիլմեր:Սերիալներ `Շանթ,Atv, Արմենիա TV  հեռուստաընկերություններով է դիտում:Երգ սիրում է լսել ` Դար 21-ով:

 

Համակարգիչ-Շուշանիկը սիրում է մտնել սոցիալական կայքեր,այդ կայքերով թեստեր անել ,նորություն կարդալ,տեսնել ընկերների նոր գրառումները և խաղալ խաղեր:
Հունվարի 29

5-
րդ դասարան
Կարդա՛ Ռոդարիի ,,Այն մասին, թե ինչպես Ջովանինոն որոշեց ձեռք տալ թագավորի քթին,,հեքիաթը:
1. Բնութագրի՛ր Ջովանինոյին

Ջովանինոն շատ հետաքրքիր և յուրօրինակ մարդ է:
2. Քո կարծիքով ինչո՞ւ մի շարք պաշտոնյաներ քթին ձեռք տալը դարձրին բարևելու միջոց:

Իմ կարծիքով երևի նրանք այդպես որոշեցին,որովհետև դա անսովոր էր,ուզեցին նոր բան փորձել երևի:
3. Ի՞նչ ես մտածում Ջովանինոյի որոշման մասին:

Այդ միտքը ` անսովոր,յուրօրնակ,տարօրինակ և հետաքրքիր միտք էր:
4. Վերականգնի՛ր ասացվածքները:

Գյուղ կանգնի գերան կկոտրի:

Ասա ընկերդ ով է ասեմ դու ով ես:

Շան անունը տուր փայտը վերցրու ձեռքդ:

  1. Գրի՛ր երկու բառ, առաջինում գունդ բառը լինի առաջին բաղադրիչ, երկրորդում՝երկրորդ բաղադրիչ

գնդախաղ,գնդակ-երկրագունդ,մսագունդ

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s