Առանձնացրու՛ առարկա՝ անձ, իր, կենդանի, բնության երևույթ, զգացմունք, եղելություն, գաղափար ցույց տվող բառերը:
Հաղթանակ, փղոսկր, թախիծ, զինվոր, պատերազմ, պատիվ, գզվռտոց, լուսան, կարկուտ, սյուք, քնքշություն, կրիա, ընկերուհի, կարծիք, բազրիք, ընթրիք, երազանք, զգացմունք, ձնհալ, նժույգ, նախանձ, գիրք, բարեկամություն, վզնոց, թփուտ, դերձակ, մրջյուն, բարություն, արհամարհանք, ճաշկերույթ:
Անձ-զինվոր,ընկերուհի,գիրք,դերձակ
Իր-փղոսկր,բազրիք,թփուտ,վզնոց
Կենդանի-լուսան,կրիա,նժույգ ,մրջյուն
Բնության երևույթ-կարկուտ ,սյուք,ձնհալ
Զգացմունք-թախիծ ,պատիվ,քնքշություն,զգացմունք,նախանձ,բարեկամություն,բարություն,արհամարանք
Եղելություն-հաղթանակ,պատերազմ,գզվռտոց ,ընթրիք ,ճաշկերույթ
Գաղափար ցույց տվող բառեր-կարծիք,երազանք
Լրացրու՛ բաց թողնված տառերը
Քամին աղմուկով բացեց լուսամուտի փեղկերը: Ոչինչ չէր երևում, բացի փողոցի ծայրին վառված լապտերի պղտոր թախծալի լույսից: Կատաղի բոցերը ճեղքում էին թուխպերի թանձրությունները: Հրացանավոր մարդն անհամ այդտեղ մեծ զգուշությամբ է շարժվում, որպեսզի անտառում վղխտացող գազաններին կեր չդառնա:
Կազմի՛ր նախադասություններ՝ տրված բառերը գործածելով թ՛ե որպես հասարակ, թե՛ որպես հատուկ անուններ. նվեր, ավետիս, մարտիրոս, անդրանիկ, բուրաստան, ռազմիկ , պարգև, գոռ:
Իմ ծննդին ինձ նվեր տվեցին : Նվերը շատ լավ մարդ է :
Մեզ հասավ Սուրբ ավետիս :Ավետիսը իմ եղբոր երեխան է :
Գրիգոր Լուսավորիչը մարտիրոսվեց հանուն իր կրոնի համար : Մարտիրոս Սարյանը հայոց նկարիչ էր :
Անիի անդրանիկ երեխան Արգիշտն է :Անդրանիկը սովորում է դպրոցում :
Երեք օր առաջ բացվեց Բուրաստան խանութ :Բուրաստան տատիկը մեր հարևանն է :
Հայ ռազմիկները ուժեղ են : Ռազմիկը սովորում է համասարանում :
Երեխան Աստծո պարգև է :Պարգևը գնացել է Արտաշատ:
Անահիտը այսօր գոռոզ է : Գոռը իր տատիկին շատ է սիրում