.Կետադրի՛ր
Չէ՛ , ծովի հետ մտերիմ մարդը դժվար է համակերպվում ցամաքի կյանքին . իրեն մշտնջենական տարագիր է զգում: Մարմնական ու հոգեկան ուժերի մեծ մասը թմբիրի մեջ է մնում ՝անգործածելի, չբավարարող: Չի հասկանում թե՛ մարդկանց կռիվները՝ փոքրիկ շահերի շուրջը դարձող հսկայական աղետները, թե՛ ամեն ինչ լափող կրակը: Ցամաք իջնելու օրից ի վեր՝ նրա անելիքը ոչ այլինչ էր , եթե ոչ ծովի հետևից վազելը:
. Որոշի՛ր՝ տրված բառերն ինչ կազմության են
ծառ, տնակ, գործիք, ջրհոր, առևտուր, քաղաք, Մեծ Մասիս, մակբայ, մակերես, անգիտություն, աման-չաման, սարսափ, սրբավայր, տիեզերանավ, լողափ, գրիչ, գիրք, տետր
Պարզ-ծառ,քաղաք,տետր,սարսափ
Ածանցավոր-տնակ-անգիտություն,գործիք,մակերես,մակբայ,գրիչ,գիրք
Բարդ բառեր-ջրհոր,առևտուր,աման-չաման,սրբավայր,տիեզերանավ,լողափ,Մեծ Մասիս
. Փակագծերում տրված բառերից ընդգծե՛ք տվյալ նախադասությանը համապատասխանողը
. Ժամանակակիցները պատմում են, որ Եղիշե Չարենցը հաճախ էր իջնում Հրազդանի ձորը՝ ջրի (խոխողջյուն, խոխոջուն) լսելու:
. Մինչև (վաղորդայն, վաղորդյան) դեռ երկու ժամ կար:
. Սֆինքսը (շանթացայտ, շանթարգել) հայացքով այրում էր բոլոր զբոսաշրջիկներին:
. (դողդոջուն, դողդոջյուն) ձեռքերը վեր պարզած՝ նա անեծքի ու դառնության խոսքեր էր մրմնջում: