Դասարանական աշխատանք
Ո՞ր բառի հնչյուններն են տառերից շատ.
Սարդոստայն, որբևայրի, ով, պարզերես, տասներկու։
Գրի՛ր տասը բառ, որոնց հնչյունների քանակը հավասար են տառերի քանակին
Հեռախոս,պահարան,պատուհան,այգեպան,տիրակալ,հավասար,նախագահ, բնակելի,վիրակապ,հանգիստ:
Գրի՛ր տասաը բառ, որոնց հնչյունների քանակը հավասար չեն տառերի քանակին
Որսորդ,որս ,անձրև,մանր,սանր,բարև,հարևան ,երևույթ,երկիր,ոսկոր:
Գրի՛ր չորս բառ, որոնց մեջ մեկ տառ փոխելով ուրիշ բառ կստանաս (օրինակ՝ բարկ-բարք)։
Նավ-կավ
Գրիչ-կրիչ
Վարդ-բարդ
Տերև-վերև
Տրված ածանցներից ու բառերի արմատներից կազմի’ր հնարավորինս շատ բառեր (բառը պետք է ունենա միայն մեկ ածանց).
- Գեղաշուք, տնատեր, չարալեզու, մահագույժ, բարձրարժեք, անօրեն
- -եղ, -ական, -ացու, -անի, -կան։
Գեղաշուք-գեղացի ,շքեղ
Տնատեր-տնական
Չարալեզու-լեզվական
Մահագույժ-մահացու
Բարձրարժեք-արժանի
Անօրեն-օրինական
Փակագծում տրված բառերից տեղադրի՛ր նա, որը համապատասխանում է նախադասության իմաստին։
- Այնքան վտանգավոր չէ չվարժեցված երիվար (1. հեծելը, 2. հեծնելը), որքան անփորձ բարեկամին գաղտնիքներ վստահելը։
- Ով իր խղճի դեմ է գործում, չի կարող նրա խայթոցից (1. զուրկ, 2. զերծ) մնալ։
- Պատգամավորը մի շարք (1. փաստեր, 2. փաստարկներ) բերեց՝ հիմնավորելու համար օրենսդրական փոփոխությունները։
- Հարկավոր է լրջությամբ (1. վերաբերել, 2. վերաբերվել) բոլոր առաջարկներին։