Դասարանական առաջադրանք

Դասարանական աշխատանք

Վերհիշում ենք նախորդ տարվա սովորածը
. Կատարի՚ր բոլոր առաջադրանքները

. Գրի՚ր տասը իրանիշ և անձնանիշ գոյականներ, տասը վերացական և նյութական գոյականներ:

Աթոռ,սեղան,հեռախոս,ծառ,պատուհան ,բաժակ,տետր,գրիչ,թարթիչ,սրիչ-իրանիշ

Լրագրող,ծրագրավորող,ուսուցիչ,բժիշկ,բանվոր,երգչուհի,իրավաբան,դիզայներ,հրշեջ ,խոհարար -անձնանիշ

Վերացական-սեր,բարություն ,ուրախություն ,տխրություն ,վախ ,ցավ,ջղայնություն ,բարկություն , հանգստություն ,անտարբերություն

Նյութական-երկաթ,ոսկի,արծաթ,ֆոսֆոր,ալյումին,պղինձ,ապակի,պլասմաս,սիլիկոն ,ջուր:

. Փակագծերում տրված բաղադրիչը հանելով՝ բառերը գրի՛ր միասին, անջատ կամ գծիկով:

  • Կողք կողքի, երեքհարյուրամյա, մուգ կարմիր, գյուղեգյուղ, ինչ-որ բան:
  • Հինգ-վեց, վեցանկյունի, ուստարի, մարդ-մուրդ, ի սկզբանե, իզուր, իսպառ:
  • Բարձրաշխարհիկ, ծափ-ծիծաղ, նոփ-նոր, սեփ-սև, աման-չաման, տաք-տաք:
  • Սերնդե սերունդ, փոքրիշատե, ցպահանջ, հարգել-պատվել, մեկից մեկ:
  • Օրինիբուն, ահել-ջահել, խելք խելքի, հարավամերիկյան, հյուսիս-արևելք, ի զեն:
  • Ափեափ, գյուղեգյուղ, շինվարչություն, խելք խելքի տալ, հեռու-մոտիկ, ի հեճուկս:
  • . Ընդգծի՛ր 5 գոյական, որոնք հոգնակին կազմում են -եր վերջավորությամբ։
    • Ոտնաձայն, հեռագիր, կողմնացույց, աստղ, հեռագրասյուն, սպունգ,շիշպ պատմագիր, հատակագիծ, լեզվաբան, միջանցք։
    • Անցաթուղթ, հեռախոս, հողաթումբ, շարասյուն, դուստր, թաղամաս, ակնաբույժ, գրասեղան։
    • Բեռնակիր, քաղաքադուռ, գործատեր, նախագիծ, հանքափոր, հանքահոր, օդանավ, պարերգ, սպա։

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s