Գտի՛ր հատկացուցիչները և կետադրի՛ր:
.Ուր գնում էր, լսում էր հայրենիքի՝ հոգի կեղեքող հեծեծանքները և շղթաների ահ ներշնչող շառաչյունը:
. Թռչունը կտուցով ծակեց ծառի՝ հարյուրամյակների ընթացքում կաշտացած կեղևը՝ նրա տակ միջատներ գտնելու հույսով:
. Գյուղացիները գտնում են Շաքրոյի՝ թշնամիների կողմից խոշտանգված մարմինը:
. Չէի կարողանում մոռանալ օրիորդի ՝ամոթից շիկնած դեմքը, գեղեցիկ շարժուձևը:
. Հակոբ վարդապետը ամեն առավոտ մաքրում էր իր խցի՝ քարերով սալարկված հատակը, ապա ձեռնամուխ լինում եկեղեցու իրեն վերաբերող առօրյա գործերին:
. Բազմության՝ հետաքրքրությունից վառվող աչքերում երևաց զարմանքի արտահայտությունը:
. Եվս տասը տրոհվող հատկացուցիչ ունեցող նախադասություն հորինի՛ր ինքդ:
- Քաղաքի՝ աննման,հանգիստ երեկոները հիացրել էին զբոսաշրջիկներին:
- Վան Գոգի ՝ աննման և գեղեցիկ նկարները գտնվում են թանգարանում:
- Կարինեի՝ առհանարական պահվածքը աններելի էր:
- Ծովի՝ ջղայն,մռայլ շնաձկները թաքնվել են ,և սպասում են իրենց զոհին:
- Բանակի՝ հպարտ,ինքնավստահ զինվորները վերադարձան տուն:
- Արցախի՝ հիասքանչ բնությունը աննման գեղեցկություն է:
- Նարեկի՝ մանկության նկարները երկար տարիներ է պահվում է տանը:
- Լուսնի՝ վրա գտնվող տիեզերանավերը ուղարկել է ՆԱՍԱՆ:
- Թղթի՝ հին,պատռված թերթերը այդքան էլ լավը չէին:
- Հեռուստացույցի՝ միակ հեռակառավարման վահանակը կորել էր: